Tehyn kuntasektorin luottamusmiesvaalit syksy 2022

4.11.2022

Luottamusmies on työntekijöiden edustaja. Hän on tehyläisten tärkein jäsenetu ja tuki työpaikalla. Luottamusmiehen apu on palvelu, jota ei saa mistään muualta!

Luottamusmies neuvoo ja auttaa työpaikan Tehyn jäseniä työsuhdeasioissa ja neuvottelee työnantajan kanssa. Hän on avainhenkilö siinä, miten työoloja ja työhyvinvointia saadaan parannettua. Aika tärkeä tehtävä siis!

Luottamusmiehessä on muutosvoimaa: halua ja rohkeutta edistää työntekijöiden asemaa ja työehtoja. Hän toimii aktivoijana ja saa koko työyhteisön mukaan parantamaan työpaikan asioita. Oletko Tehyn jäsen ja kiinnostunut työpaikkasi olosuhteista, haluat kuunnella kollegoitasi ja olla heidän tukenaan? Olet oiva luottamusmiesehdokas!