Musikaali Veriveljet

7.10.2024

Tehyn Kuopion ao ry Tarjoaa jäsenilleen rentouttavan teatteri-illan menestysmusikaalin Veriveljet parissa Minna- näyttämöllä lauantaina 16.11.2024 klo 18.00.

”Kaksi veljestä, jo vauvoina toisistaan erotetut. Arpaonni ei käy tasan, Mickey jää vähävaraisen äitinsä luo, Eddie saa kodin vauraan, lapsettoman pariskunnan luota.

Väkevä, antiikin tarinoiden kaltainen kohtalonomaisuus vie katsojan mukaansa hurjille kierroksille. Äidit yrittävät estää poikia milloinkaan tapaamasta toisiaan, mutta sepä ei ole heidän vallassaan. Miten hienon ja rakkaan ystävän pojat toisistaan saavatkaan! Miten riehakkaan iloista on löytää sielunsukulainen, veriveli!

Niin paljon iloa, huumoria, hulluja seikkailuja yhdessä! Ja mikä myrsky ja maanjäristys onkaan edessä, kun pojat rakastuvat samaan tyttöön. Mitä suurempaa ystävyyden aikaa onkaan eletty, sitä rajumpaa nyt on järkytys. Kuin tähtiin kirjoitettuna tarina vie kohti tragediaa”.

Lippuja on varattu 40. Lipun omavastuu 20 €.

Ilmoittautuminen ilmoittautumislinkin kautta, mikä aukeaa 14.10.2024.

Ilmoittautumalla annat luvan väliaikaisen rekisterin pitoon.

Konserttilipun voi lunastaa luottamusmiestoimistolta, SavotaloTulliportinkatu 17 B, 3 krs. th 309, tiistaina 5.11. klo 8–14 ja perjantaina 12.11. klo 8–14 välisenä aikana tai sopimuksen mukaan. Musikaalin arvioitu kesto n. 2 tuntia 40 minuuttia, sisältää väliajan.

Peruutuksesta joudut maksamaan lipun todelliset kustannukset 45 €, pois lukien lääkärintodistuksella todettu sairastuminen.

TERVETULOA!
HALLITUS